20-07-26
A kérdés első olvasásra furcsának tűnik, a válasz pedig egyértelműnek, mégis sok hirdető nem jut el odáig, hogy minden terméke (vagy legalábbis a lehető legtöbb) kint legyen egy felületen.
Nézzük meg először, hogy a hirdetőben mi
20-07-25
Emlékszem, amikor az internetezés hajnalán létrehoztam az első email fiókomat. Érdekes érzés volt saját email boxszal rendelkezni. Ott ültem, frissítgettem az oldalt, és vártam, honnan és milyen leveleket kapok. Persze - tudtam, hogy
20-07-13
Nem kell dörzsölt kereskedőnek lennünk ahhoz, hogy erre azonnal rávágjuk a választ, hiszen logikus. Beszélgetéseim során és levelezéseimben azonban többekkel kerültem kapcsolatba, akiknek ugyan tiszteletben tartom a véleményét, mégis
20-07-12
A papír-alapú sajtóban teljesen megszokott, hogy egy apróhirdetéshez nem mellékelünk fotót. Az már nem apróhirdetés lenne, és nagyon sokba kerül! Ma már azonban az online felületeken nemcsak hogy lehetséges, hanem kívánatos is ilyet
20-07-11
Az elektronikus apróhirdetés terjedelmének növekedésével előkerültek azok a tartalmak is, amelyek valamiért nem illenek bele egy apróhirdetésbe. Ezek vagy a célszerűség hiánya miatt feleslegesek, vagy íratlan illemszabályokba nem férnek
20-07-11
A sikeres és nagyobb arányú értékesítés egyik legfontosabb alappillére a hirdetés helyes megfogalmazása. Ezen állhat, vagy bukhat adott esetben a vásárló bejelentkezése.
Kezdjük a címmel. Ismerős ez valahonnan: "Birizgálógép, új,
20-07-10
Bár a téma triviálisnak tűnik, mégis tény az, hogy sokan már itt agyoncsapják a hirdetésüket, gyakorlatilag csalhatatlan érzékkel elűzik a lehetséges látogatókat a portékájuktól.
Még a megfogalmazás előtt gondoljuk át, hogyan
20-07-10
Sokan az apróhirdetésre - mint értékesítési lehetőségre - kételkedve tekintenek, hiszen egy-egy hirdetés feladása után még olyan oldalakon is előfordulhat kevés érdeklődő, amelyek már egyszerre több százezer hirdetéssel, sok ezer